JAK CZĘSTO TRENOWAĆ BRZUCH? - TRENING BRZUCHA - Trener Mariusz Mróz
JAK ZWIĘKSZYĆ MASĘ DLA CHUDZIELCA? – PODSTAWY BUDOWANIA MASY
28 lutego 2017
NAJLEPSZY TRENING DLA CIEBIE ! INNOWACYJNE PODEJŚCIE
11 marca 2017

JAK CZĘSTO TRENOWAĆ BRZUCH? – TRENING BRZUCHA

JAK CZĘSTO TRENOWAĆ BRZUCH?

Wg mnie są w tym momencie 2 podejścia:
1. Trenuj brzuch codziennie
2. Nie trenuj go w ogóle bo jest angażowany w innych ćwiczeniach

Na początku jednak musisz ustalić cel tego treningu. Pierwszym i najczęstszym celem jest budowanie mięśni brzucha – naszego sześciopaka. W takim wypadku traktuj brzuch jak każdą inną partię ciała i trenuj go np 2 razy w tygodniu – typowymi ćwiczeniami izolowanymi na brzuch. Przykładowe ćwiczenia podaję w tym nagraniu – Najlepsze ćwiczenia na brzuch
Drugi cel – siła i wytrzymałość brzucha. To szczególnie przydaje się, jeśli trenujesz inne sporty np sporty walki. Tutaj trenuj brzuch częściej – min 3-4 razy w tygodniu, nawet codziennie będzie ok.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *