TRENING BRZUCHA - NAJWIĘKSZE BŁĘDY - BRZUSZKI, A6W, SIX PACK - Trener Mariusz Mróz
JAK NAUCZYĆ SIĘ PODCIĄGAĆ NA DRĄŻKU? TECHNIKA /BŁĘDY /PROGRESJA
15 lutego 2017
TRENING BRZUCHA – 3 NAJLEPSZE ĆWICZENIA / JAK TRENOWAĆ BRZUCH ?
23 lutego 2017

TRENING BRZUCHA – NAJWIĘKSZE BŁĘDY – BRZUSZKI, A6W, SIX PACK

TRENING BRZUCHA – NAJWIĘKSZE BŁĘDY – BRZUSZKI, A6W, SIX PACK

1. Złe wykonywanie ćwiczeń na brzuch i słabe angażowanie mięśni brzucha.
2. Brzuszki głównym ćwiczeniem w treningu brzucha. Wykonywanie setek powtórzeń zwykłych brzuszków potęguje zaburzenia w sylwetce, szczególnie osobom, które mają siedzący tryb życia.
3. Wybiórczy trening brzucha. Często ćwiczycie brzuch tylko prostymi ćwiczeniami jak brzuszki, skłony.
4. Kilkadziesiąt powtórzeń różnych ćwiczeń
5. Ćwiczenie mięśni brzucha na początku swojego treningu. Ćwicząc brzuch męczymy mięśnie stabilizujące, które odpowiadają za prawidłową postawę w wielu ważnych ćwiczeniach wielostawowych.
6. Brak mocnych ćwiczeń wielostawowych w Twoim treningu. Jeśli trenujesz i chcesz być silną osobą, mieć silne, stabilne mięśnie brzucha to nie możesz pomijać takich ćwiczeń jak przysiad, martwy ciąg, OHP.
7. Skupianie się tylko i wyłącznie na mięśniach brzucha. Robiąc codziennie brzuszki, A6W lub inne tego typu ćwiczenia na pewno nie spowodują u Ciebie płaskiego brzucha czy 6-paka. Nie ma czegoś takiego jak miejscowe spalanie tłuszczu. Podstawą jest dieta i odpowiedni trening całego ciała.

W kolejnym nagraniu trening brzucha, jaki polecam aby zmaksymalizować swoje efekty 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *